کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...

کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 10009
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

نوت بوک ضد ضربه جدید پاناسونیک با نام SX2 از سری جدید پردازنده های اینتل یعنی lvyBridge بهره میبرد و وزن آن حدود 1.4 کیلو گرم است

پاناسونیک میگوید به دلیل استفاده از آلیاژ منیزیم در بدنه ی SX2 سقوط از ارتفاع 75 سانتی متری هم هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند.

نکته جالب این است حتی اگر نوت بوک روشن هم باشد بر اثر این سقوط آسیبس نمیبیند. جالب تر آن که این نوت بوک از هر طزف تحمل فشار 100 کیلو گرم را دارد.

هر چند SX2 در سری نوت بوک ها ی مقاوم قرار میگیرذ اما پاناسونیک بدش نمی آید که آن را در سری نوت بوک های ظریف هم جا بزند بخصوص آن که ادعا دارد ضخامت آن حدود 30% از سایر نوت بوک ها ی مقاوم کمتر است

قیمت پایه اش   2650  دلار است.

http://www.newswala.com/2012/10/19/Newswala-i-Panasonic_CF_SX2_ultra_light_notebook.jpg



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور
ساعت9:16---16 دی 1391
سلام پانیز ممنون که نظر دادی خوشحال شدم که وبلاگ رو دوس داشتی. پانیزی اول من رو باید لینککنی بهدش من تو رو!



لینک میکنم.باشه عزیزم؟




پاسخ: باشه عزیزم پس آدرستو بده...چون نمیدونم چرا وبت نمیاد


سنگ صبور
ساعت9:15---16 دی 1391
سلام پانیز ممنون که نظر دادی خوشحال شدم که وبلاگ رو دوس داشتی. پانیزی اول من رو باید لینککنی بهدش من تو رو!
لینک میکنم.باشه عزیزم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب